flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Моніторинг ЗМІ: аналітичні інструменти для оцінки ефективності державних комунікацій

30 вересня 2019, 09:59

Ці та інші актуальні питання обговорили під час вебінару, організованому Прес-центром судової влади України за підтримки Українсько-канадського Проекту підтримки судової реформи в Україні. Тема вебінару — «Що робити з негативом? Основні стратегії роботи з негативними матеріалами у ЗМІ та соціальних мережах».

Тренер — Арина Сатовська, експерт із суспільних комунікацій, яка має понад 15 років досвіду в комунікаціях для комерційного та некомерційного секторів, під час вебінару проділилась досвідом постійної методичної підтримки прес-служб судів з питань комунікацій і власним баченням розвитку судових комунікацій, механізмом дій у конкретних ситуаціях.

— Для підвищення ефективності державних комунікацій, - розпочала свій виступ Арина Сатовська, відстежуйте згадування назви суду в новинах, а також іноді здійснюйте пошук за ключовими словами – найменуваннями сторін у резонансних справах. Крім того, враховуйте згадування суду в соціальній мережі Facebook, відстежуйте кількість поширень та репостів публікацій суду.

Зокрема, спікер наголосила на основному законі для прес-служб судів: «Розказати про це всім, розказати про це швидко і розказати про це правду!» та зупинилась на 5-ти правилах не менш важливих при вирішенні поточних проблем судових комунікацій.

— Ви повинні наперед знати зони ризику. Ніколи не намагатися брехати, заперечувати або приховувати провину, навіть якщо це важко для керівництва або несе репутаційні ризики. Бути завжди доступними та постійно на зв’язку 24/7. Водночас, вам необхідно пам’ятати, що потрібно давати тільки «живу мову»: люди довіряють людям, а не прес-релізам. Вміти брати на себе ініціативу та відповідальність.

Що стосується неправдивої та негативної інформації, то Арина Сатовська, завчасно проаналізувавши порекомендувала, що прес-секретар суду має не пізніше ніж через дві години від моменту її настання спростувати неправдиву інформацію фактами та підготувати розширений матеріал до кінця робочого дня.

Натомість, коли негативна інформація є правдою, то потрібно підтвердити правдивість публічної інформації; пояснити з яких причин трапилася ситуація; роз’яснити, які конкретні кроки робить чи планує зробити орган для вирішення ситуації та запобігання таким ситуаціям у майбутньому. Необхідно відреагувати протягом трьох годин.