Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Це один із меседжів семінару на тему «Поведінка прес-секретаря у стресових ситуаціях», організованому Національною школою суддів України для комунікаційних команд судів. Спілкування з викладацьким складом НШСУ та представниками судів відбулось в онлайн додатку ZOOM сьогодні, 15 жовтня.
Під час відкриття заходу ректор Львівського відділення НШСУ Оксана Польна наголосила на тому, що викладачі школи суддів під час розробки тем семінару, насамперед, переслідували мету підвищити кваліфікаційний рівень прес-секретарів під час розв’язання кризових ситуацій, навчити ефективно, швидко й об’єктивно використовувати унікальну інформацію, володільцем якої вони є.
Наталія Шайда, прес-секретар Господарського суду Львівської області, доцент кафедри теорії і практики журналістики Львівського національного університету імені І.Франка, кандидат наук із соціальної комунікації, розповіла слухачам про міжнародно-правові стандарти відкритості правосуддя, нормативно-правове регулювання взаємодії судової влади зі ЗМІ, стратегічну та ефективну комунікацію, а також про правила висвітлення судами діяльності суддів та судів у соціальних мережах, організацію медіа-супроводу діяльності суду (в тому числі й під час розгляду резонансних справ); моніторинг медіа-простору, як необхідної складової виявлення інформаційних запитів громадськості, вимоги до підготовки медіа-карти.
Тренер з ораторської майстерності тренінгової компанії «Аґрус: практика слова від Ірини Снітинської» Оксана Павлів розповіла про ключові правила підготовки прес-секретаря до публічного виступу.
Ольга Давид, фахівець-експерт із комунікацій у системі правосуддя, член Національної спілки журналістів, увагу працівників апаратів судів зосередила на правилах написання пресрелізу і пресанонсу, вимогах, які існують при відборі інформації для розміщення інформації на веб-сторінці суду офіційного веб-порталу «Судова влада України».
Спеціаліст із соціальної роботи Центру «Жіночі перспективи» Олена Кальбус розповіла слухачам про правила та етапи емоційної саморегуляції.