Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Оскільки під час робочого дня сів за кермо трактора «Беларус-80.1» з причепом, перебуваючи в стані алкогольного сп’яніння.
Сталося це цьогоріч на початку лютого. Працівники поліції близько 14-30 на одній з вулиць міста Сарни зупинили трактор з причепом, що належить місцевому комунальному підприємству. За кермом транспортного засобу перебував 58-річний тракторист, від якого відчувався запах алкоголю, були порушенні координація рухів та мова.
Не зважаючи на те, що працівник комунального підприємства категорично відмовився від проходження огляду на визначення стану алкогольного сп’яніння, працівники поліції склали протокол та скерували його до місцевого суду.
17 травня суд першої інстанції визнав винним мешканця Сарненського району у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та наклав на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 17 000 гривень з позбавлення права керування транспортними засобами впродовж року.
Не погодившись із таким судовим рішенням, комунальник, який у найближчий рік не зможе виконувати функції з благоустрою міста, оскаржив його до Рівненського апеляційного суду, наполягаючи на скасуванні постанови, яку вважає незаконною та необґрунтованою, і закритті провадження у справі. Апелянт заперечував факт вчинення інкримінованого йому правопорушення, а також покликався на упередженість та неправомірні дії працівників поліції.
Рівненський апеляційний суд поновив апелянтові строк на апеляційне оскарження, однак залишив без задоволення його апеляційну скаргу.
Підставою для прийняття такого рішення стали докази, наявні в матеріалах справи: протокол про адміністративне правопорушення, акт відмови від проведення огляду на стан алкогольного сп’яніння на місці зупинки транспортного засобу, направлення водія на такий огляд до медичного закладу та відеозапис з нагрудної камери працівника поліції.
Критично поставився апеляційний суд і до доводів порушника щодо упередженого ставлення правоохоронців, оскільки матеріали справи не містять відомостей щодо неправомірних дій поліцейського під час складання протоколу про адміністративне правопорушення, щодо оскарження правопорушником цих дій, як і не містять результатів такого оскарження.
Оскільки факт вчинення правопорушення підтверджується сукупністю зібраних у справі доказів, які повністю узгоджуються між собою, суд апеляційної інстанції залишив без змін постанову місцевого суду, чим позбавив недобросовісного працівника комунального підприємства не лише керувати транспортними засобами. Порушникові ще й доведеться сплатити до державної скарбниці немалий штраф — 17 000 гривень.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили негайно, є остаточною, й оскарженню в касаційному порядку не підлягає.