Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Про це свідчить командна й злагоджена робота під час тренінгу-моделювання «Перспективи розвитку прес-служб судів в Україні», що відбувся в Києві 26 листопада 2018 року. За результатами зустрічі організаторами заходу, Громадською організацією «Вектор прав людини», буде підготовлено рекомендації щодо нормативного регулювання роботи прес-служб судів апеляційної інстанції.
Відкрив тренінг голова Ради суддів України Олег Ткачук. У своїй промові він зазначив: «В Україні триває реформа судової влади. Для налагодження ефективного діалогу суду та громади створюються належні умови роботи комунікаційної команди судів. Саме прес-секретарі наділені функцією розповідати суспільству про роботу судів, про етапи та результати судової реформи, налагоджувати зворотну комунікацію з представниками мас-медіа, громадських організацій, суспільством в цілому».
Директорка ГО «Вектор прав людини», координатор проекту «Суд людською мовою» Валерія Рибак та експерт цієї організації, член групи тренерів молодіжного департаменту Ради Європи Назарій Боярський, окреслили мету тренінгу-моделювання, розповіли про роль комунікаційної складової у реформуванні судової системи. Під час інтерактивної, аналітичної роботи в групах прес-секретарі судів поділилися з модераторами баченням, якою ж має бути ідеальна прес-служба суду. Власне, ці ідеї організатори заходу планують найближчим часом передати в органи державної влади, у тому числі — судової.
Не менш цікавою і повчальною стала й інша частина тренінгу. Ольга Какауліна, представник прес-служби органів суддівського самоврядування, провела майстер-клас щодо алгоритму дій під час висвітлення резонансної справи. Прес-секретарі судів не лише поетапно пройшли підготовку у такій кризовій ситуації, але й визначили, які інформаційні приводи можуть бути підставою для проведення брифінгів, які категорії справ, ймовірніше за все, стануть резонансними, як повинен діяти головуючий у справі, що викликала зацікавленість громадськості, як налагодити співпрацю з прес-секретарями місцевих судів тощо.
Завершуючи виступ, Ольга Какауліна резюмувала: «Коли резонанс — працює весь колектив суду. Кожен повинен завчасно і якісно виконувати визначену ділянку роботи, і тоді резонансна подія в судовій інстанції із кризової трансформується в передбачувану і керовану».