Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Точніше — на 4 та 5 балів за п’ятибальною шкалою. Ще 4,2% опитаних вважають роботу суду задовільною.
Впродовж червня-липня 2019 року було здійснено дослідження за модулем «Задоволеність роботою суду його клієнтами». Опитування відвідувачів суду проводилось за технічної підтримки Благодійної організації «Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги» під час реалізації проекту «Покращення якості роботи судів Рівненської області через проведення опитування учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування», який здійснювався за фінансової підтримки проекту USAID «Нове правосуддя».
В опитуванні взяли участь 52,86% чоловіків та 47,17% жінок відповідно. Вікова категорія — 26-39 років — 44, 29%; 40-59% — респонденти, яким від 40 до 59 років; 14,29% опитаних не старші за 25 років, і 7,14% уже виповнилося 60 років.
71,43% респондентів проживають у Рівному, решта — в інших населених пунктах.
Вищу та неповну вищу освіту мають 75,71% опитаних, решта — середню та неповну середню освіту.
51,43% респондентів є учасниками судових проваджень і представляли особисто себе, ще 34,29% також є учасниками судового розгляду, однак представляють іншу фізичну чи юридичну особу в суді (адвокати, прокурори, юрист-консультанти).
4,74% респондентів вважають, що будівлю Рівненського апеляційного суду знайти легко, ще 4,65 % зауважили про зручність діставатися до суду громадським транспортом. 4,66% опитаних вдалося зателефонувати до суду та отримати потрібну інформацію. Графік роботи канцелярії суду 4,66% респондентів дав можливість вчасно та безперешкодно вирішувати справи відвідувачів суду (подати позов, ознайомитися з матеріалами справи, отримати копію рішення, ухвали, вироку тощо).
Достатністю зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання задоволені 4,75 %, вільним доступом до побутових приміщень (вбиралень) — 4,84%, їх чистотою — 4,86%, достатністю освітлення — 4,83%.
4,79% респондентів вважають, що інформаційні стенди в суді розташовані зручно. 4,68% відвідувачів суду задоволені інформацією про розташування кабінетів, 4,75% — про правила допуску в суд та перебування в ньому; 4,75% — про справи, що призначені до розгляду% 4,81 — наявністю зразків документів (заяв, клопотань тощо), 4,72% — інформацією про порядок сплати судових зборів та мита, реквізитами та розмірами платежів.
4,63% опитаних вважають, що працівники суду працюють старанно, професійно, проявляють доброзичливість, бажання й повагу допомогти.
Лише 4,08% респондентів вважають, що розгляд справи розпочався вчасно; 4,58% підтвердили, що враховано їх бажання при призначенні дня та часу засідання; 4,77% учасників судових розглядів вчасно отримали повістки та повідомлення про розгляд справи; 4,47 % вважають обґрунтованими затримку/перенесення слухань у розгляді їх справи.
Неупередженими та незалежними вважають суддів 4,78% респондентів; 4,85% переконані, що судді коректні, доброзичливі і ввічливі, 4,88 % вважають підготовку суддів Рівненського апеляційного суду до справи належною; 4,71% опитаних задоволені наданою їм можливістю обґрунтувати свою позицію у ході судового розгляду та 4,91% підтвердили дотримання суддями процедури розгляду.
25,71% респондентів отримали кращі враження від перебування в суді, ніж очікували.
Отже, як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду, відвідувачі Рівненського апеляційного суду найбільш задоволені роботою суддів (середній бал оцінювання склав 4,83), а також зручністю та комфортністю перебування в суді (середній бал оцінювання — 4,82). Доступність суду респонденти оцінили на 4,40 бала. Найнижчі бали за результатами оцінювання отримали питання: «Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?» — 3,44 та «Чи могли б ви собі дозволити витрати на послуги адвоката у разі необхідності?» — 3,83.
В ході опитування на питання які конкретні зміни, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні надійшли пропозиції, що стосуються обладнання додаткових місць для паркування біля приміщення суду.
Окремої уваги заслуговує оцінка відвідувачів суду роботи системи «Електронний суд». Лише 30% опитаних знають про початок функціонування цієї системи, а користувалися лише 7,14% респондентів. Середній бал оцінювання роботи системи «Електронний суд» відвідувачами суду склав 4,0 бала.
У приміщенні Рівненського апеляційного суду невпинно ведеться робота над технічним удосконаленням та оптимізацією приміщення суду згідно з вимогами часу, підвищення комфортності і зручності умов перебування відвідувачів суду та якісного розвитку діалогу між судовою владою і суспільством. Отож, вивчивши результати опитування, керівництвом суду найближчим часом вирішуватиметься питання про обладнання місць для паркування поблизу приміщення суду. Уже проведена робота з працівниками апарату суду та працівниками охорони суду з метою усунення перешкод у доступі до приміщення суду, а також вживаються заходи щодо забезпечення термінів судового розгляду в частині вчасного початку судових засідань згідно з графіком.
Ознайомитися зі звітом та електронною таблицею можна за посиланням.