Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
А відтак — налагодження ефективної зворотньої зовнішньої комунікації і зміцнення іміджу судової влади в цілому.
Сьогодні відбувся вебінар для прес-служб судів на тему «Текти судових новин для соціальних мереж. Тест на віральність».
Тренер заходу Арина Сатовська, експертка із суспільних комунікацій, увагу учасників вебінару зосередила на значимості віральності і вмінні її використання прес-секретарями судів у щоденній роботі, типах контенту, важливості використання простого синтаксису у підготовці матеріалів тощо.
— Перш за все, у соціальних мережах ви повинні ділитися новими знаннями, які мають практичну цінність для аудиторії, — зауважила Арина Сатовська. — Якщо ви навчитесь створювати такий контент, він автоматично отримує здатність поширюватися самостійно, без участі веб-майстрів і оптимізаторів. Адже якісно і змістовно підготовлений текст на ту чи іншу тему, унікальне аудіо, відео та фото викликають у користувача бажання його репостити і ділитися ним з іншими. Як правило, це інформація, яка добре сприймається аудиторією і швидко поширюється, тому вона широко використовується як інструмент вірусного маркетингу.
Експертка із суспільних комунікацій наголосила, що комунікаційні команди судів повинні вивчити інтереси відвідувачів сайту, соціальних сторінок та проявляти максимум активності. А зважаючи на вимогливість сучасного користувача, необхідно навчитися готувати ексклюзивні й цікаві матеріали, які принесуть істотну користь і створять ланцюгову реакцію копіювання та підвищення популярності ресурсу і збільшення аудиторії.
— Щоб налагодити ефективну зворотню зовнішню комунікацію, ви повинні знати і розуміти потреби соціуму, ефективно подавати матеріали, вміти зацікавити читача важливістю вашого контенту, — резюмувала Арина Сатовська.
Нагадаємо, вебінар організований Прес-центром судової влади України за підтримки Українсько-канадського проекту підтримки судової реформи в Україні.