flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційне лідерство суду, як спосіб запобігання тиску та кризових ситуацій

14 липня 2020, 14:38

Зовнішня та внутрішня комунікація, імідж судової влади в суспільстві, лідерство та цінності, розвиток людських ресурсів, правила поведінки працівника суду, особиста етика, толерантність, стандарти поведінки працівника суду, виваженість, розуміння та допомога, послідовність, аналіз кризових ситуацій — все це та багато іншого обговорили сьогодні працівники апарату Рівненського апеляційного суду в рамках начальної програми, розробленої відділом кадрової роботи та управління персоналом  спільно з Рівненським обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.

Прессекретар Рівненського апеляційного суду Олена Кузменко увагу держслужбовців зосередила на понятті, принципах внутрішньої комунікації, розвиток та зміцнення якої дозволить утримувати лідерські позиції в інформаційному просторі та суспільстві в цілому, запобігти тиску й виникненню кризових ситуацій.

— Так історично склалося, що між українськими судами та суспільством склався комунікаційний вакуум, який, на мою думку, успішно долає комунікаційна команда Рівненського апеляційного суду, — зауважила Олена Кузменко. — І якщо для розбудови ефективної зовнішньої комунікації у суді створено прес-службу, то над внутрішньою комунікацією ми повинні працювати командно.

Що ж таке внутрішня комунікація?

Внутрішня комунікація — це не лише спілкування зі співробітниками та колегами, а й робота з репутацією суду як роботодавця; мотивація співробітників, позитивний вплив на робочу атмосферу, формування організаційної культури, це добре налагоджений процес обміну інформації між працівниками апарату суду.

— Для зміцнення лідерських позицій не менш важливо встановити емоційний контакт із відвідувачем суду та щиро поділяти його/її  цінності. Водночас ми не повинні бездумно підлаштовуватись під цінності інших осіб, а й повідомити співбесідника про цінності, які сповідують судді та працівники суду, — каже Олена Кузменко. — Ми повинні вміти визначати вразливих осіб та надавати їм допомогу, наприклад, поцікавитися у відвідувача, яка необхідна допомога, супроводити до зони очікування, поспілкуватися з малолітніми дітьми, доки їх батьки перебувають у судовому засіданні. Ми повинні вміти виявляти осіб, які становлять небезпеку, а для цього необхідно налагодити ефективну координацію зі Службою судової охорони. Щоб викликати довіру відвідувачів до суду, ми повинні дотримуватися вимог до зовнішнього вигляду працівників, навчитися керувати емоціями та стресом у разі виникнення неординарної, кризової ситуації в суді.

Обговорили працівники суду й неформальні комунікації, які насправді дуже ефективні, оскільки викликають найбільше довіри у цільової аудиторії. Чутки, власний досвід, досвід колег, батьків, друзів — це те, чому люди дійсно довіряють. Причому не так важливо, якими каналами люди передають певні повідомлення один одному — на лавці біля будинку, на роботі, на форумі чи у соціальній мережі.

Нагадаємо, що завершення навчальної програми відбудеться 17 липня 2020 року.