Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Прессекретар Рівненського апеляційного суду Олена Кузменко увагу держслужбовців зосередила на понятті, принципах внутрішньої комунікації, розвиток та зміцнення якої дозволить утримувати лідерські позиції в інформаційному просторі та суспільстві в цілому, запобігти тиску й виникненню кризових ситуацій.
— Так історично склалося, що між українськими судами та суспільством склався комунікаційний вакуум, який, на мою думку, успішно долає комунікаційна команда Рівненського апеляційного суду, — зауважила Олена Кузменко. — І якщо для розбудови ефективної зовнішньої комунікації у суді створено прес-службу, то над внутрішньою комунікацією ми повинні працювати командно.
Що ж таке внутрішня комунікація?
Внутрішня комунікація — це не лише спілкування зі співробітниками та колегами, а й робота з репутацією суду як роботодавця; мотивація співробітників, позитивний вплив на робочу атмосферу, формування організаційної культури, це добре налагоджений процес обміну інформації між працівниками апарату суду.
— Для зміцнення лідерських позицій не менш важливо встановити емоційний контакт із відвідувачем суду та щиро поділяти його/її цінності. Водночас ми не повинні бездумно підлаштовуватись під цінності інших осіб, а й повідомити співбесідника про цінності, які сповідують судді та працівники суду, — каже Олена Кузменко. — Ми повинні вміти визначати вразливих осіб та надавати їм допомогу, наприклад, поцікавитися у відвідувача, яка необхідна допомога, супроводити до зони очікування, поспілкуватися з малолітніми дітьми, доки їх батьки перебувають у судовому засіданні. Ми повинні вміти виявляти осіб, які становлять небезпеку, а для цього необхідно налагодити ефективну координацію зі Службою судової охорони. Щоб викликати довіру відвідувачів до суду, ми повинні дотримуватися вимог до зовнішнього вигляду працівників, навчитися керувати емоціями та стресом у разі виникнення неординарної, кризової ситуації в суді.
Обговорили працівники суду й неформальні комунікації, які насправді дуже ефективні, оскільки викликають найбільше довіри у цільової аудиторії. Чутки, власний досвід, досвід колег, батьків, друзів — це те, чому люди дійсно довіряють. Причому не так важливо, якими каналами люди передають певні повідомлення один одному — на лавці біля будинку, на роботі, на форумі чи у соціальній мережі.
Нагадаємо, що завершення навчальної програми відбудеться 17 липня 2020 року.