Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Фаховий тренер підкреслив, що «тема комунікації» стосується кожної людини незалежно від роду та виду діяльності, і він із задоволенням поділиться своїми знаннями із цієї теми.
Під час семінару слухачі обговорили що таке ефективна комунікація, яка є не просто обміном інформацією, а мова йде про розуміння емоцій і намірів людей, що спілкуються. Потрібно не тільки вміти чітко передати повідомлення, але і потрібно вміти слухати так, щоб розуміти повний зміст того, про що йде мова і змусити іншу людину відчути, що його слухають і розуміють.
-- Уміння слухати інших — це велике мистецтво. Людина, яка вислуховує інших і приділяє увагу змісту їх висловлень, дозволяє цим людям упорядкувати і уточнити свої думки, – зауважив Сергій Штурхецький. - Мистецтво слухати інших людей добре знайоме і в той же час не є складним.
Увагу працівників суду викладач зосередив і на меті ефективної комунікації, оскільки для того, щоб досягти поставленої мети, а саме ефективної комунікації, необхідно знати та дотримуватися певних правил.
Насамкінець навчання працівники суду підвели підсумки того, що зрозуміли та отримали компетентні відповіді на свої запитання.